3716 Donderdag Avond 3e klasse Dames dubbel 17+

T.C. Leende 1
T.V. Meerhoven 4
Tennis Vereniging Valkenswaard 1

Reageer op dit bericht als u een wedstrijdverslag wilt geven, of de spelers wilt aanmoedigen.

1. Paul Jansen schreef:

Leuk verhaal Odette!

2. Eric van Ham schreef:

Onze competitie zit er helaas alweer op.
    Het team bestaat uit Miranda, Henriette, Ank, Marjo, Willemijn en Odette.
    Echter door de vele blessures hebben we geen enkele keer met ons volledig team kunnen spelen. Gelukkig en heel dankbaar zijn we dan ook dat onze nieuwere leden Ethy, Malou en onze geroutineerde speelster Hélène voor ons hebben ingevallen. Ze speelde vetrouwd en subliem met ons mee.
    Vorig gestart met dit team in 4e klasse voorjaar 3e klasse najaar. Beide keren kampioen. Dit voorjaar in 3e klasse gespeeld en een mooie 2e plek weten neer te zetten. Nu gaan we, helaas zonder Henriette, komend najaar in 2e klasse spelen. We zijn eigenlijk al wat zenuwachtig hiervoor dus zullen we onze training bij Clement hard nodig hebben.
    We kijken terug op een zeer geslaagde competitie waarbij we erg veel plezier hebben gehad. Met name tegen het jonge team uit Leende (18-24 jaar). Tranen over onze wangen. …..enne mocht je als man tussen de 20 en 30 zijn en nog vrijgezel??? In Leende staan 3 jonge knappe meiden op jullie te wachten.

• Daniel Santilli schreef:

Top het enthousiasme dat jullie team uitstraalde! Mooi dat jullie onze tennisclub zo leuk hebben vertegenwoordigd in de regio. Vorig jaar was echt een top jaar. Nu vol er tegenaan samen in het najaar. Ondanks de vele blessures toch binnen onze kleine club voor vervanging gezorgd. Dit geeft ook weer aan dat RTV er ‘voor en met elkaar’ is. Dank jullie grote meiden en ook de goede invallers. Top gewoon!