Contributie en Lidmaatschap Riethovense Tennisvereniging 2020

Middels dit schrijven breng ik u op de hoogte van de contributiebijdrage voor het tennisseizoen 2020, dat vanaf 1 januari 2020 zal beginnen.

Allereerst is het van belang of u nog lid wilt blijven van de vereniging. Mocht dit niet het geval zijn dan dient u voor 1 januari 2020 een mail te sturen naar de penningmeester
Bent u te laat met afmelden dan dient u het volledige contributiebedrag over te maken.

Ik verzoek u vriendelijk de jaarlijkse bijdrage voor 1 maart a.s. over te maken op banknummer:

NL 81 RABO 0143892762  ten name van de Riethovense Tennis Vereniging, graag met vermelding voor wie er betaald wordt.
De contributie opbouw is als volgt:

Juniorlid                                 € 43–
Seniorlid                                 € 90,–

Junior: ben je tot het jaar waarin je 18 wordt.
Senior: ben je met ingang van het jaar waarin je 18 wordt
.

De bijdrage voor seniorleden is inclusief € 15,00  kantinebijdrage welke apart zal worden teruggestort voor het einde van het jaar bij uitgevoerde en geregistreerde kantinedienst.

Wellicht ten overvloede:

In de ledenvergadering eind 2014 is er een wijziging doorgevoerd ten aanzien van de contributie.
Besloten is om enerzijds te komen tot een gezinslidmaatschap maar anderzijds tot het schrappen van de bijdrage aan de jeugd als gevolg van het volgen van zomer- en wintertraining.
Het gezinslidmaatschap houdt in dat als beide ouders betalend lid zijn, dat dan de kinderen (juniorleden) niet langer hoeven te betalen voor het lidmaatschap. Als een van de ouders betalend lid is, hoeft er nog maar voor één junior betaald te worden. Het moment van overgang van junior naar senior is ook dit jaar in lijn gebracht met de manier waarop de KNLTB hiermee omgaat:

Privacy verklaring RTV:
Deze inschrijfgegevens zullen worden gebruikt om u te registreren bij de RTV en voor de activiteiten binnen de club RTV, maar ook voor registratie bij de KNLTB. Door middel van betaling van de contributie, door zelf over te boeken, verklaart u zich akkoord met door de RTV gevoerde privacy beleid.  Het volledige beleid kunt U vinden op de Web-site van RTV (www.Riethovensetennisvereniging.nl). Het is u altijd toegestaan om bezwaar aan te tekenen.

Wij wensen u veel tennisplezier toe.

Jeanny Schoone en Willemijn Das
Penningmeesters RTV