Jeugd Club Kampioenschappen Riethovense Tennisvereniging

Van maandag 26 t/m vrijdag 30 augustus hebben 23 kinderen, in eigen klasse, getennist om clubkampioen te worden van Riethoven. Voor verschillende kinderen was dit de eerste keer dat ze deelname aan deze happening.  Alle kinderen die les hebben werden automatisch ingedeeld door de trainers. Sommige kinderen hadden nog niet zoveel lessen achter de rug. Enkele kinderen hebben geen les maar willen graag meedoen, top! Het doel van deze week was dan ook om met plezier op de baan te gaan staan en eens tegen iemand anders (dan de trainer of kinderen uit je lesgroep) te tennissen. De kinderen stonden vooral met plezier en een stralend gezicht op de baan. Ze leerde omgaan met hoe wedstrijdjes te spelen, winst/verlies e.d. Zelfs in een week zag je bij sommige kinderen al groei ontstaan. Vele mooie, spannende en sportieve wedstrijden hebben we gezien. De hele week hebben de kinderen onder een stralende zon gestreden en vrijdag werd de halve finale gespeeld om in de finale terecht te komen. Het waren zichtbaar spannende wedstrijden. Tussendoor vond een loterij plaats ( grotendeels gesponsord door de trainers) zodat iedereen met iets in de hand naar huis kon gaan.

Klik hier om de foto’s en uitslagen te zien. (wel ingelogd zijn!)