Lidmaatschapsvoordelen

Als je lid wordt van een bij de KNLTB aangesloten tennisvereniging, word je daarmee ook lid van de KNLTB. En dat heeft vele voordelen!

Ledenvoordeel

Voordelig tennisevenementen bezoeken

Pashouders kunnen voordelig entreekaarten kopen voor grote tennisevenementen in Nederland. Onderstaand een overzicht van deze evenementen:

12 t/m 18 juni: Unicef Open, Rosmalen
Korting was geldig t/m 30 april.
4 t/m 10 juli: Challenger The Hague Open, Den Haag
KNLTB-leden kunnen met korting kaarten (voor volwassenen) kopen op vertoon van de ledenpas aan de kassa.
9 t/m 17 juli: Amsterdam Challenger Tournament, Amsterdam
5 t/m 11 sept: Challenger TEAN International, Alphen aan de Rijn
6 t/m 9 okt: AFAS Tennis Classics, Apeldoorn
14 t/m 18 dec.: KNLTB Tennis Masters

Shoppen bij Perry
Op vertoon van je KNLTB-ledenpas krijg je 7,5% korting bij alle winkels en de online store van Perry Sport.

Verzekeren bij Menzis
Iedereen die lid is van een tennisvereniging, en daardoor van de KNLTB, kan zich met korting verzekeren bij Menzis. Overstappen kan jaarlijks, tussen half november en eind december. Meer info vind je op www.menzis.nl/knltb.

Competities en toernooien
Als KNLTB-lid heb je toegang tot alle officiële competities op landelijk, regionaal en districtsniveau en duizenden open toernooien per jaar. Alleen KNLTB-leden mogen meedoen aan deze competities en toernooien. Als je je wilt meten met andere tennissers is een KNLTB-lidmaatschap dus onontbeerlijk!

Gekwalificeerde tennisleraren
Een bij de KNLTB aangesloten tennisvereniging heeft altijd gekwalificeerde tennisleraren in dienst. Zo weet je zeker dat je de goede techniek, vaardigheden en spelinzicht leert.

Volg je vorderingen
Speciaal voor wedstrijdspelers heeft de KNLTB het Dynamisch Speelsterkte Systeem (DSS) ontwikkeld. Met dat systeem kun je snel en gemakkelijk je vorderingen volgen. Aan het begin van het jaar berekent de KNLTB je speelsterkte. Iedere keer als je competitie- of toernooiwedstrijden speelt wordt het resultaat verwerkt in je rating: win je van iemand met een hogere speelsterkte dan wordt jouw rating beter, verlies je van iemand met een lagere speelsterkte dan wordt jouw rating lager. Zo kun je op elk moment aan je rating zien hoe je het doet.

MijnKNLTB
Als KNLTB-lid kun je je aanmelden voor MijnKNLTB. In MijnKNLTB kun je (onder andere) je prestaties bekijken en competitieteams volgen. Daarnaast doen de KNLTB-sponsors regelmatig interessante aanbiedingen aan MijnKNLTB-leden. Op de hoogte blijven van tennisevenementen in Nederland en ander tennisnieuws? Meld je dan aan voor de MijnKNLTB-nieuwsbrief.

(bron: http://www.knltb.nl/)